Marketing, reklama i rysunki Szczepana Sadurskiego z humorem. Komunikacja miejska i transport
Rysunki humorystyczne Sadurskiego na autobusach
Od jakiegoś czasu po Trójmieście (Gdańsk, Sopot, Gdynia) jeżdżą autobusy, na których znajdują się duże naklejki reklamowe stworzone przez znanego polskiego rysownika Szczepana Sadurskiego. Rysownik stworzył rysunek oraz cały projekt naklejki. Humorystyczne rysunki promują podróżowanie komunikacją miejską. Specjalne stworzone przez Sadurskiego rysunki są też publikowane w cyklicznym czasopiśmie, które trafia do pasażerów w Trójmieście.
2012-11-25

Sadurski dla Polskiego Busa
Rysunki Szczepana Sadurskiego w reklamach firmy transportowej. Rozpoczęła się współpraca Szczepana Sadurskiego z Polskim Busem, firmą oferującą przejazdy autokarowe między ponad 20. polskimi miastami, a także Berlinem, Bratysławą, Pragą i Wiedniem. W tych humorystycznych rysunkach o charakterze reklamowym, Sadurski będzie wykorzystywał postać Ziggy’ego – sympatycznego bociana, stworzonego przez innego autora, będącego maskotką firmy.
Pierwszy rysunek zobaczyło kilkadziesiąt tysięcy prenumeratorów e-newslettera, oglądają go też użytkownicy serwisu internetowego Polskiego Busa oraz osoby odwiedzające profil firmy na Facebooku.
2012-11-05

Marketing: (c) Turystyka.Podroze.pl
Informacje z archiwum Szczepana Sadurskiego
Co to jest marketing?
Marketing, to proces społeczny, w którym jednostki i grupy otrzymują to, czego potrzebują poprzez tworzenie, oferowanie oraz swobodną wymianę z innymi towarów i usług, które posiadają wartość. Najkrótsza definicja marketingu brzmi: zaspokajać potrzeby, osiągając zysk. Dobrze rozumiany marketing to nie zestaw trików i działań doraźnych, lecz przemyślana strategia i wynikająca z niej taktyka działania, dostosowane do docelowych odbiorców, oparte na wiedzy i badaniach, osadzone mocno w realiach rynkowych.
W ramach marketingu możemy wyróżnić wiele zagadnień, takich jak:
– odnajdywanie i ocenianie możliwości rynkowych, prowadzących do zaspokojenia potrzeb określonych odbiorców (nabywców) oraz dokładne ustalenie tych potrzeb,
– opracowywanie w oparciu o tę wiedzę produktu oraz strategii jego dystrybucji,
– przygotowanie odpowiedniej strategii ceny,
– komunikacja z rynkiem.
Zobacz też:
>
>